Tuotimme vuosien ajan Atria Suomen asiakas- ja henkilöstölehtiä. Vastasimme lehtien konsepteista, sisällöntuotannosta ja taitosta sekä projektinhallinnasta.

Parempi mieli -henkilöstölehti 

Haaste​

Atria Suomi halusi vahvistaa työntekijöiden sitoutumista ja välittää ajankohtaista henkilöstölle. Haasteena oli tavoittaa koko henkilöstö — myös ne, joita on vaikea saavuttaa digitaalisissa kanavissa — sekä tuottaa henkilöstölehti, joka on samastuttava ja Atria-brändin näköinen.

Ratkaisu​

Olemme suunnittelleet ja tuottaneet Parempi mieli -henkilöstölehteä jo yli 10 vuotta. Olimme tekemässä myös konseptin ja visuaalisen ilmeen uudistusta. Lehti on konseptoitu huolella. Se viestii Atrian arvoista ja antaa yrityksestä positiivisen ja aidon kuvan. Yhdessä lehden päätoimittajan kanssa varmistamme, että sisältö on ajankohtaista ja kiinnostavaa koko henkilöstölle. 

Julkaisu ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Sen levikki on noin 3 500. 

Tulokset​

Parempi mieli -lehti on saavuttanut erinomaiset tulokset: ProComin OmaMedia-raati kuvasi lehteä hyvin konseptoiduksi, monipuoliseksi ja lukijaystävälliseksi. Atrian sisällä lehti on osoittautunut tärkeäksi tiedonvälityskanavaksi, joka tavoittaa yli 90 prosenttia henkilöstöstä. Lisäksi yli 70 prosenttia lukijoista pitää printtilehteä tarpeellisena, sillä se tarjoaa tietoa, jota ei muualta saa. Lehti tukee Atrian strategista tavoitetta sitouttaa henkilöstö avaamalla yrityksen toimintaa ja sanoittamalla asiat työntekijöiden näkökulmasta. 

Hyvä Ruoka -asiakas-ja sidosryhmälehti 

Haaste​

Atria Suomi halusi vahvistaa asemaansa ruoankulutuksen asiantuntijana ja viestiä merkityksellisesti ammattilaiskohderyhmilleen: vähittäiskauppojen ja ammattikeittiöiden osaajille.

Ratkaisu​

Määrittelimme merkityksellisimmät kohderyhmät ja ydinviestit ja konseptoimme Hyvä Ruoka -asiakaslehden. Tuotimme koko julkaisun suunnittelusta valmiiseen printtilehteen ja huolehdimme atria.com-verkkosivuston säännöllisestä sisällöntuotannosta printtilehden sisältöjä verkkoon laajentaen ja ajankohtaisiin juttuaiheisiin tarttuen.

Printtijulkaisu ilmestyy kaksi kertaa vuodessa. Sen levikki on noin 13 500. 

Tulokset​

Atrian Hyvä Ruoka -media on saavuttanut arvostetun ja vakiintuneen aseman ruoka-alan ammattilaisten keskuudessa. Se on avannut näköaloja hyvään suomalaiseen ruokaan asiantuntijan ottein, nostanut esiin merkittäviä ruoka-alan ilmiöitä ja vahvistanut Atrian asemaa Suomen johtavana elintarvikealan yrityksenä. Julkaisusta on tullut tärkeä vuorovaikutuskanava Atrian ja sen keskeisimpien sidosryhmien välillä. Printtijulkaisu on arvioitu ammattilaisarvioissa maamme parhaimmistoon.