Loimme ja julkaisimme laajoja sisältöjä Atrian strategisista tavoitteista ja teoista eri kanaviin. Vastasimme myös viestinnän suunnittelusta ja projektinhallinnasta.

Haaste ​

Atria halusi varmistaa, että sen vastuullisuusteot ja strategiset tavoitteet koko ruokaketjussa näkyvät sen sidosryhmille: tuottajaomistajille, sijoittajille, kaupalle, ammattikeittiöille, henkilöstölle ja työnhakijoille. Haasteena oli löytää kanavat ja viestinnän muodot, joilla tavoittaa halutut kohdeyleisöt.

Ratkaisu ​

Suunnittelemme ja toteutamme Atrian strategia- ja vastuullisuusviestintää pitkäaikaisena kumppanina. Suunnitelmallisen viestinnän rakennuspalikat saadaan vuosiraporteista: vuosikertomuksesta ja yritysvastuuraportista. Niiden lisäksi vuoden aikana viestitään esiin tulevista ajankohtaisista aiheista. Vastaamme projektinhallinnasta ja sisältöjen suunnittelusta ja tuottamisesta yhdessä asiakkaan kanssa. Viestinnän kanavina ovat sosiaalisen median kanavat, yrityksen verkkosivut, asiakas- ja sidosryhmälehti Hyvä Ruoka sekä mediatiedotteet.

Tulokset  ​

Atrian strategia- ja vastuullisuusviestintä läpäisee koko arvoketjun. Asiakas on saanut kohderyhmät tavoittavaa viestintää, joka muuntuu kanavan ja vastaanottajien mukaan. Viestintä on parantanut Atrian toiminnan läpinäkyvyyttä ja sitoutumista vastuullisuuteen vahvistaen yrityksen brändiä ja mainetta