Konseptoimme ja perustimme Atrialle Instagram-kanavan vastaamaan työnantajaviestinnän tarpeisiin ja vahvistamaan yrityksen asemaa ruoka-alan edelläkävijänä.

Haaste​

Atria Suomi toivoi Instagram-kanavan perustamista työnantajaviestinnän ja yritysviestinnän yhteiseksi työkaluksi. Haasteena oli yhdistää samalla kanavalla molempien tahojen tavoitteet: työnantajamielikuvan vahvistaminen sekä ruoka-alan markkinajohtajan ja edelläkävijän aseman tukeminen someviestinnällä.

Ratkaisu​

Loimme Atrialle Instagram-kanavan, jonka tavoitteena on luoda positiivista työnantajamielikuvaa potentiaalisille työnhakijoille, sesonkityönhakijoille, opiskelijoille sekä nykyiselle henkilöstölle. Toinen tavoite on tarjota kiinnostavaa ja informatiivista sisältöä yrityksestä tuottajaomistajille, sijoittajille ja asiantuntijoille.

Instagram-postaukset luovat Atriasta monipuolista, kansainvälistä, vastuullista, ammattitaitoista, iloista, vahvaa ja raikasta mielikuvaa. Julkaisujen kautta välittyy mielikuva helposti lähestyttävästä työyhteisöstä ja tekemisen meiningistä.

Tulokset​

Lifeatriafinland on kasvanut vahvaksi Atrian brändiä tukevaksi yritys- ja työnantajaviestinnän kanavaksi.
Tilin seuraajamäärä on ollut  jatkuvassa kasvussa ja hipoo 3 000:a. Kanava laajennettiin Threadsiin syksyllä 2024.