Konseptoimme ja perustimme Atrialle Instagram-kanavan vastaamaan työnantajaviestinnän tarpeisiin ja vahvistamaan yrityksen asemaa ruoka-alan edelläkävijänä.

Haaste
Atria Suomi toivoi Instagram-kanavan perustamista työnantajaviestinnän ja yritysviestinnän yhteiseksi työkaluksi. Haasteena oli yhdistää samalla kanavalla molempien tahojen tavoitteet: työnantajamielikuvan vahvistaminen sekä ruoka-alan markkinajohtajan ja edelläkävijän aseman tukeminen someviestinnällä.
Ratkaisu
Loimme Atrialle Instagram-kanavan, jonka tavoitteena on luoda positiivista työnantajamielikuvaa potentiaalisille työnhakijoille, sesonkityönhakijoille, opiskelijoille sekä nykyiselle henkilöstölle. Toinen tavoite on tarjota kiinnostavaa ja informatiivista sisältöä yrityksestä tuottajaomistajille, sijoittajille ja asiantuntijoille.
Instagram-postaukset luovat Atriasta monipuolista, kansainvälistä, vastuullista, ammattitaitoista, iloista, vahvaa ja raikasta mielikuvaa. Julkaisujen kautta välittyy mielikuva helposti lähestyttävästä työyhteisöstä ja tekemisen meiningistä.
Tulokset
Lifeatriafinland on kasvanut vahvaksi Atrian brändiä tukevaksi yritys- ja työnantajaviestinnän kanavaksi.
Tilin seuraajamäärä on ollut jatkuvassa kasvussa ja hipoo 3 000:a. Kanava laajennettiin Threadsiin syksyllä 2024.